Dlnz canım bebek arabası için torba alıyorsun valizini verirken,ucağın kapısında yardımcı olurlar sana o poşete koyuyorsun,uçakta emzirme odası yok,ama havalimanında mutlaka vardır ,yoksada üstüne örtü örter emzirrsin,uçak kalkarken ve inerkenn emzirmeyi yada emzik emmesini tavsiye ediyolar umarım sıkıbtısız atlatıırsın