1prens1prensess ilkgozagrimmmm iğneyi vurdu 20 dk boyunca uyuşması için bekledik kesim dikim falan herşey 10 dk sürdü yani tm 30 dkk
1prens1prensess ilkgozagrimmmm dediğim gibi bende istemiyordum korkuyordum ya bişey olursa diye eşim ikna etti benide korktuğumuz gibide olmadı çok titiz ve özenliydi gelen sünnetçimiz
Alya_efeninannesi Krm6321 özel Yenişehir hastanesinde doğum yaptım, doktorumuz da orda. Haziranda Bi gidip konuşup karar vericez bakalım
-Yusufcuk- Fatmasagirli yani eğer kaşık fıtığından bahsediyorsa doktorunuz kasik fıtığı geçen birşey değil çocuk doktoru arkadaşıma danismistim hiç vakit kaybetme eğer kaşık fitigiysa hemen ameliyatını yaptır demişti cnm
Toprak_9388 beyzalkan bızde oyleyz ya, ne zaman amelyt olucak sizinki bıze bır yastan once olmaz dddıler
beyzalkan Toprak_9388 merhaba agustos ayinda ameliyat olucak. Suan 17aylik 11kilo biraz kilo almasi lazim dediler narkozu kaldirmasi icin. 2-3saatlk bir operasyon mus. Allah yardimcimz olsn. Size me dediler islemler için.
Toprak_9388 beyzalkan bız daha ıkı aylıgız bır yasıja kadar bısey yapılamazmıs cok cık gecms olsn sızede
beyzalkan Toprak_9388 evet yasini beklemek gerekiyormus. Ama en dogru zamani 22-23aylikmis doktorunz zaten size en dogru bilgiyi verir sizede gecmis olsn simdiden🙏
tahabalsevengil z160813b bende ona yaptırdım gerçekten hemen iyileşti ve 3 4 doktor gördü çok güzel yapılmış dedi