Ozlmozlm merhabalar,oglum 5 buçuk aylıkken yaptırdım özelde oldu ama içeriye ben giremedigim için korktu biraz igne vurulurkwn çok agaldı o kadar ilk çişte çok aglar diyorlar dıı ama bizimki sünnett bitiminde oraya öyle işlemiş😍😃 doktor aglatmamaya çalışın dedi annemin yanındayken yaptırdım sünneti ben asla süremezdim kremini mesela önerim sizde dayanamazsanız büyügünüz olsun yanınızda ah annecigimin hakkını ödeyemem,hep salladı yavrumu hiç aglatmadı hiç ama mesela bir oglum daha olsa inanın daha erken yaptırrdım✌️