Zmr0720- damlaları kullanmadım ama poliviti bize de vermişti çocuk doktoru. Bir ay kullanıp bıraktık. İştaha gelince benimkinde aslında iştahsızlık değil de anne babaya nazlanma var. Bakıcısıyla çok da güzel yiyor yemeğini yoksa🤭 ya da abur cubur, kuruyemiş, meyve oldu mu affetmiyor hiç😹