Mom095 evet canım oldu çok şükür.sünnetçi eve geldi bayağı steril çalıştı.tek kullanımlık malzemeler getirmiş yanında asistanı da vardı.önce uyuşturdu 15 dk sonra da işlemi yaptı.toplamda 45 dk fln sürdü.neşesi yerindeydi başta ama uyuşukluk geçtikten sonra çok çok ağladı ki normalde benim oğlum çok dayanıklıdır canı yanmasa ağlamaz kolay kolay.bende gördüm bayağı dikiş attı.Gelip pansumanını yapacak yarın ya da sonraki gün sanırım.Sarı kantaron yağı.2 adet teramicin merhem,2 adet rif diye bi ilaç calpol ve pedifen alın dedi.Calpol ve pedifeni 3 saat aralıkla dönüşümlü olarak veriyorum.şimdi uyuyor ama belli acı çekiyor uyanınca tekrar ilaç vericem.bı gece bayağı zor geçecekmiş öyle dedi doktor ama Allah yardımcımız olacaktır inşallah sizde sıkıntısız atlatırsınız.Şimdiden hayırlı olsun damatlıklarını görelim inşallah 😊🤲🏻