Ek gıdaya başladık. Önce kabak denedim 3 gün ama yemedi. Sadece ilk gün biraz yer gibi yaptı.Sonra ki günlerde hep öğürdü. Bugünde havuç verdim onada öğürdü. Acaba tadını mı sevmedi yoksa yutmayı bilmediği için mi? Suda haşladım ezdim verdim. Çokta minik verdim yutabilsin diye ama acaba birşeyi yanlış mı yapıyorum :/