Y-akturk Merhaba anneler, oğlum 4 ay 23 günlük ve üç gündür sürekli çığlık atıyor bir yere koyduğumda oynayan bebeğim gitti kucakta bile çığlık atmaya başladı.. Neden bu denli çığlık atar, sizlerinde böyle olanlar varmı ? Lütfennn yazın.. 🥺
Papatyass Y-akturk yani ağlayarak değil keyifli bir çığlıksa normal bu saatten sonra hep yapacak ☺️ benim bebeğim şuan 7 aylık çığlık çığlığa geçiriyor günü 💆🏻♀️
ayseberilinannesi Y-akturk benim kızımda 5 ay 16 günlük sürekli çığlık atıyo nedendir bende bilmiyorum 🤷♀️
Y-akturk Papatyass onu anlayamadım işte keyiften mi keyifsizlikten mi attığını 😕 diş çıkarıcak sanırım eller hep ağızda ondan olabilir mi acaba