pmrsk Merhaba anneler bebeğim ıkınıyor zorlanıyor ve bazen makat bölgesi hafif şişiyo. Basına gelen varsa nasıl düzeliyor hangi krem önerdi doktorunuz… Yarın götüreceğim ama evde olan krem varsa kullanacagm bugün için
Tugcetpkts Krem olarak bilmiyorum ben hametan suruyorum iyi gelir belki diye 22 aylık kızım kabız dedıgınız gibi bir büyüme var cocuk cerrahı gordu bebeklerde basur olmaz kaka yaparken zorlandıgı ıcın olmus dedi bir tedavı uygulamadı
Tugcetpkts Morarma hiç olmadı ama o şişlikten iki tane var suan kabızlıgı da devam edıyor sizinde mi kabız?