egemomm Merhabalar 43 gunluk bebegimle ucak yolculugu yapıcam istanbuldan erzuruma bu sekilfe bebegi kücükken yolculuk yapan anneler varmı yardım edin lütfen
Yerfistigininannesi egemomm o kadar kucukken yolculuk yapmadım ama yanımda bi kere bir aylik bebe ole yolculuk yapan biri vardı cogunkuk uyudu yaniniza bebek arabasini alin beklerken kolaylik oluyo birde emzirme önlüğü varsa veya sut sagin zaten hep uyuyolsr
Gzmkrm egemomm uçak değil ama 3 sa araba yolculuğu yaptım emzirme.onlugu.mutlaka al umarım uyur bolca
Lyla07 egemomm ben kızım 40 günlükken 8 saatlik araba yolculuğu yapmıştım kendi arabamızla, mama içti uyudu hep çok rahattı araba salladıkça gazı da çıktı zaten ☺️ Şimdi 11 aylık cesaret edemiyorum çok hareketli 😁
egemomm Yerfistigininannesi normalde emziriyorum ama ucakta mama vermeyi düsünüyorum cnku emmekte cok huysuzlanıyonbaya ugrasmam lazım en azından ucakta mama vermeyi düsünüyorum ama tek korktugum acaba cokmu zor olır
Yerfistigininannesi egemomm yok ya çok zor değil bence stres yapmayon sakin olun bebeginizde sizin sakinliginizle guzel bi sekilde yolculuk yapsın