Kızlar merhaba aranızda benim gibi olan var mı merak ediyorum kızım 4 aylık olacak doğdudan beri sadece anne sütü alıyor biberon veya mama hiç kullanmadık maalesef gazlı bir bebek. Emerken emiyor emiyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor ayaklarını çekiyor tekrar emmek istiyor ama bebeğim gazdan dolayı çok zor emiyor gazını çıkartıyorum bu sefer emdigini kusuyor ne zaman bitecek bu böyle sizinde böyle olan var mı 🥺