Ahahakb Yeni doğum yaptım sezeryan olduğu için sütüm pek gelmiyor bebeğimde sürekli zorladığı için çok fazla yara oldu doktorum Hametan yazmış ama çok iyi değil önerisi olan var mı
leylaylcnkaya Ahahakb canım ben lansinoh kullandım baktım fayda etmedi s göğsümü sıktım sütümü sürdüm üzerinede bu kremi sürdüm iki güne iyileşti.Ama kişiden kişiye değişiyor herkese iyi gelen başkasına gelmez.Emzir acısada Kanasada pes etme illaki iyileşiyor
Eymenduygy Ahahakb garmastan pomad kesinlikle. Bir de İncia da kullandım ama bakım gibi o biraz daha çok hala kullanırım arada onu
Gozdetm Ben her seyi denemistim faydasi oldugunu dusunduklerim; gumus kapak, ayva cekirdegi jeli, incia’nin meme ucu kremini kullandim icerigi dogaldi.
Gozdetm Ahahakb 4-5 cekirdegin ustune cok az su ekledim birkac saat icinde jellesiyordu. Suyu cok koymamak onemli, kullaninca buzdolabina koyabilirsiniz. 1-2 gun sonra yenisini yapmak iyi olur bakteri olmamasi acisindan.
Juliet2021 Ahahakb hiç bir krem işe yaramadı gümüş kapak hemen geçirdi benimkini dene istersen geçmiş olsun
Gozdetm Ahahakb tavsiyem krem surunce gumus kapagi koymayin. Hava alsin. Mesela gece krem surun memeyi acik birakin. Gunduz kapaklari takin.