Arkadaşlar bebeğim emerken sütüm sanırım çok yogun geliyor sürekli boğazına kaçırıyor nefes alamıyor 4 defadır bunu yapıyor ve çok korkuyorum kıpkırmızı oluyor yavrum ne yapacağımı bilemiyorum biberonla mama veriyorum ama korka korka veriyorum onu da az yedikten sonra çekiyorum hemen yutmasını bekliyorum