İyi aksamlar kızlar 7. Ayıma yeni girdim bi kızım var 22 aylık nasip olursa bi oğlumuz olucak isim konusunda anlasamıyorduk bu akşam zor bela karar verdik basında babasının adı olucak Furkan (eşim) ama biz 2. İsmi efeyi kullanıcaz merak ettim cocuklarınızın huyları nasıl? Ben ismin etki ettiğine inanıyorum 😂