İyi akşamlar güzel anneler 💖
Bebeğimi 7-8 aylık olana kadar hiç sallamadan, emzirerek uyuttum. Emmeyi erken bıraktı ve alternatif uyutma yöntemlerine geçtim mecburen, çok uzun bir süredir ayağımda sallayarak uyutuyorum.
Kızım 15 aylık şu an. Kendi kendine uyuma alışkanlığını sizler nasıl kazandırdınız? Hangi yolları izlediniz? Tecrübelerini paylaşırsanız sevinirim.