ikizlerinannesi2985
Bu ikisi var ben de. Soldaki ilk ek gıdayı başlama döneminde çok iyi ama sonrasında çocuğunuz hareketlendikçe sürekli gözlemek lazım. Çok sağlam değil yani bu tarz olanlar. Avantajı ise hemen yıkamak, hafif olması, kolay taşınması 🙆🏻♀️
Sağdaki ise aşırı dayanıklı. Emniyet kemerini takıp mutfağa falan gitseniz gözünüz arkada kalmaz 🙈 tek zor kısmı yıkanması ve çok yer kaplaması. Ama devamlılık açısından bunu kullanmak daha iyi 🤞🏻
