ikizlerinannesi2985 tabak gayet rahat sığıyor tepsi oldukça geniş kızım 9 aylık kendi kendi ayağa kalkabiliyor içinde çok yaramaz emniyet kemerini takınca iş bitiyor ayakları eğimli geldiği için devrilme vs olmadı bence benim kızım deviremediyse kimse deviremez😂 kaynamam hediye olarak almıştı başta bende çok beğenmemiştim ama tepe tepe kullanıyoruz