tombikdonerkankasiiskender Oğlum 14 aylık bazen kızdığında falan kafasını yere yada başka yerlere vurmaya başladı neden böyle yapıyo anlamıyorum nasıl geçicek ne yapmam gerekiyo bilgisi olan var mı
Canselsener tombikdonerkankasiiskender yanlız değilsin 13 aylık sinirlenince istediği olmayınca ya yere yada arkaya atıyor kendini bende şaştım ne yapacağımı bilmiyorum
Mislinn tombikdonerkankasiiskender 2 yaşında şuan o aylarda bizimde öyleydi ama artk acıdığını bildiği için vurcak oluyo ama vuramıyo nerdeysede yapmıyo gibi bişey yani. Ama eskiden alnımız hep şiş ve mordu
tombikdonerkankasiiskender Canselsener yaaa belkide atak gibi bişey mi acaba inş geçicidir kızarıyo resmen alnı
Canselsener tombikdonerkankasiiskender mama sandalyesine vura vura kafası yara olmustu bizimkininde inşAllah geçer
Annebalisi Benim oğlumda öyleydi🤦🏻♀️ Alnı hep şiş geziyodu bi ara, artık sinirden ağladığımı bilirim. O an ilgisini dağıtmaya çalışıyodum oyunlar,şaklabanlıklar ama daha çok yapıyodu öyle yapınca. Kendiliğinden unuttu bi süre sonra.
tombikdonerkankasiiskender Annebalisi evet bende tepki vermiyorum üstüne düşmesin diye çünkü yapma deyince inadına yapıyo bişey desemde demesem de devam şuan 🤦🏻♀️