İyi akşamlar kızlar🌺
nedendir bilinmez kızım sürekli kuytu köşelerde oturuyor bu sıralar. Tv ünitesinin, yemek masasının arasına yada altına sıkışıp orada oyun oynuyor. Oyun çadırı alayım dedim ama odasının her yanını doldurdum. Daha oyuncak dolabı alacağım iyice küçükecek. Bende cibinlik alıp odanın bir köşesine oyun alanı gibi bir şey yapayım diye düşündüm. Sizce çadır mı almalıyım yoksa cibinlik mi? Hangisi daha kullanışlı olur?
oyun alanı dediğimde şöyle bir şey
