Sumeyye_41 ben doğumun ertesi gün takmıştım sezercik oldum 2. Gün taktım iyi ki takmışım göbek falan kalamadı ve ağrışarıma sızıma çok faydası olmuştu korka korka takmıştım ama iyi ki takmışım akşama kadar takılı kalırdı gece çıkartıyordum sonra sabah yine takıyordum