Prensesannesi38 Eveet inşallah yani 🙈 geçenyıl hiçbişi yapamadım ne babyshower ne hastane süslemesi.. ve hepsini hazırlamıştım.. 1 yaş partisi hiç istemiyodum ama tam tersi oldu.. geçen yıl hazırladığım hediyelikleri kimseye veremediğim için 1 yaşa sakladım 😂😍 şimdi ufak bi kutlama yapıcam inşallah 🙏