cokgezenti_30 bende denemeşil geötiö.primaya benziyor gercekten hafif ve sizdırmıyor molfix kalındı bez kjru üstü ıslak oluyodu nasıl çiş dışaarı ckkıyor anlamıyorım nehse biminkini begendim bence sızdırmasının sebebi bedeninden ben nir numara buyuk almaya çalısıyorum hemde sıkı baglamıyorum kucakta ttaşırken baskkdan dolayı da cıkıyor cok sebebi var ıslak mendılde 101n 3lü sofia begenıyorum deneyerek bulduk cok şükür