Merhaba herkese, bebeğim birkaç gün sonra 10 aylık olacak ama uyku konusu hala en büyük problemimiz. Gündüzleri hala 3 uyku uyuyor ama hiçbiri yarım saati geçmez. Zaten emerek uyuyor ve sık sık uykusu geliyor ama hemen geri uyanıyor. Sabah 6.30-7.30 arası uyanıyor ama 1buçuk 2 saat geçmeden uykusu geliyor geri uyuyor 9 gibi kalkıp sonra 12 de tekrar uyuyor en son da 4 civarı uyuyor ve akşam 8 gibi uyku rutinlerine başlıyoruz 8.30-9 gibi uyumuş oluyor. Saatler böyle düzenli gözükse de uykuları çoook kısa yarım saat uyuyor uyanıyor geri uyutmaya çalışıyorum her seferinde ama çoğu zaman uyumuyor. Uykusunu alamıyor, uyanıklık sürelerini uzatayım desem dayanamıyor gözlerini ovuşturuyo, uyumak için deliriyor. Götürüp uyutunca da maksimum yarım saat uyuyor. Çok yorucu tabii böylesi. Uyku eğitimine falan çok sıcak bakmıyorum, emerek uyuması benim için sorun değil emziririm ama yine de uyumuyor o zaman çözümsüz kalıyorum. Aynı aylarda bebeği olan anneler sizin uyku düzeniniz nasıl? Bana bir akıl verin nolur 🙏🏻