Mbal aynı şikayetler bizdede vardı 8 ay kullanmak zorunda kaldım berbat bişeydi kızım içmiyordu uykuda ne içerse işte 12 aylık olunca bıraktım çok şükür bizde hiç kilo yapmadı bende sağlıklı dlsunda bu süreci atlatalım diye verdim şimdi çok şükür kurtulduk o mamadan İnşallah sizinde geçer hemen