ZmrNsa09 kız mı erkek mi ben ogluma aldığımda en az bir beden bazen de iki beden büyük alıyorum kotonun kalıpları küçük Lcw giydiriyorsanız ona göre falan.
Alacağınız ürünü ya da benzerini trendyoldan bulup yorumlarına bakabilirsiniz çok yazıyorlar orada bu arada 8 aylık bebeğe her türlü 12-18 alırdım ben olsam