SelmaYakup
Süt olsun diye yemeği kesiceksiniz..en azından tatlı,hamur işi,ekmek hayatınızdan çıkıcak.
Bol su veya sıvı alımı yapılacak..
Mümkünse eğzersizle desteklenicek..
Hiç biri olmazsa bir diyetisyene gidip yardım alınacak ve kurallara uyup devam edilecek😊😊
Sağlıklı günlerr🤗🤗💐💐