Kuzular merhaba benim kızım 4 aylık ama bıngıldağı kapanıyor şu an ben bulamıyorum ama doktor çok küçük var yarım cm filan diyor kapanması için em açarken 8 ay olması lazımmış çok endişeleniyorum bir şey olacak diye bu durum da olup bir sıkıntı yaşamayan var mı 😔