Ayse_54 Kızlar 1 haftadır bebeğimle direniyoruz resmen inatla emmiyor ağlıyor bende bekliyorum ama 3 saate emiyor o da en fazla 6-7 dk falan. Mama biberon vermiyorum moralim çok bozuluyor sütüm azalıyor gibi geliyor emzirmekten soğuyorum sanki beni istemiyor gibi hissediyorum ağlıyorum
SaskinOrdeginAnnesi Ayse_54 seni çok üyü anlıyorum canım aynı şeyi yaşadım sabır ile sabret benim bebeğim 5 saate kadar emmediği oldu meme reddi yaşanıyor sabretmen lazım stres yapma ki sütün gitmesin bol bol su iç .
Zeylull Ayse_54 bebeğiniz küçücük olmaktan çıkıp etrafı tanımaya başlıyor. 3 saatte veya 4 saatte emmek istemesi de çok doğal. artık çene kasları güçlendiği için iyice emerken doyuyorlar. Birde gazı olduğunda ve atak zamanları meme ile kavga ediyorlar ☺️
dertlikerkenez Ayse_54 2-3 hafta kadar sürer. Genellikle bu ayda çok sık yaşanıyor bebeklerde meme reddi. Emmekle vakit kaybetmek istemiyor, dışarıyı keşfetmek istiyor, bagırsakları eskiye göre daha hızlı çalıştığı için gaz rahatsız ediyor vs vs
DurikoMom Ayse_54 Bu aylarda normal sizi neden istemesin ki ya süt akışında bi problem vardır yada stresiniz yansıyodur çünkü 3-4 ay büyüme atakları başlıyo etrafı farketmeye başlıyolar farklı emzirme pozisyonu deneyin
Sandall_ Ayse_54 ozamanlar hepimizin başında geçti meme reddi yaşıyorsunuz kucağıma alır emzrrdim ben geze geze evde öyle tutnduk size tavsiyem çok üzülmeyin kafaya takmayın geçici bu zamanlar saten acıkınca sizi isteyecektir. Geçici bı durum
Ayse_54 SaskinOrdeginAnnesi bu ay gaz sancılarıda vardı 2. Aya bi girdik hep bunlarla uğraştık doktora gidicez kilo almadığından endişeliyim. Bundan dolayıda kilo alsın diye hep emziresim var kızımda almayınca strese giriyorum
Ayse_54 Mom987 bende içime sinmeyince şırıngayla veriyorum. Zaten sağ göğsüm büyük diye almıyor. Ne zaman geçer bu
Dehya Ayse_54 malesef benimki de oyle 3bucuk ayligiz 1 aydır cani isteyince emiyor sol memeyi hic emmiyor saği da uyku sersemiyken. Gunduz uyanikken meme ucuna yaklaşınca dahi agliyor cok uzuluyorum ben de :(
Selinbam Ayse_54 benimde oğlum 3 aylık en fazla 5 dk emer 2 saatte 1 ama artık 3-4 saatte bir emmesi 7 dk emmesi normal demşti doktorumz.internette bi mrme 10 dk bi meme 10 dk falan yazıyor bir bebek 7 dakikada mrneyi boşaltırmış zaten sen acıkmasını brkle ve hep aynı yerde emzir ki sürekli yeni bsey görüp dikkati dağılmasn
YelizDmr Ayse_54 6 aylık kızım doğduğundan beri meme reddi yaşıyoruz dememediğim şey kalmadı 6/7 dakika emerse şükrediyorum allahtan ek gıdaya geçtikte biraz daha rahatladım hep uykuda emiyor uyanık hiç memeyi almıyor ağzına inşallah sizinki düzelir🙏🏻