zeynepduha hayır vermedik. Dr panik yqpmamamı söylemişti. İstedkçe sık sık emzirin demişti. Tedbiren bize de bir sürü tahlil yapılmıştı ancak zaman için de yükselen biluribin değerinin düşeceğini söylemişti. Bende pek üzülmüştüm i, sizde üzülmeyin zamanla dağılacak sarılığı, benim bebeğimde suratı fln sapsarıydı.