Kızlar HAYIRLI günler ben 32. Haftada çalışamaz raporu aldım ama 33+3 te erken Doğum yaptım bebeğim iyi RABBİME ŞÜKÜRLER olsun AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲 sorum şu rapor parası alabilirsin diyenler oldu benim şimdi rapor param nasıl olucak bilen varsa yazabilirmi ?