Kızlar merhaba, eminim bir çoğunuz bu süreçten geçtiniz, halen geçiyor olanlara da selam olsun🌸 bebeğim 18 aylık fakat zor besleniyor, odaklanmiyor yemek yerken daha doğrusu saatlerce aç kalsada isteyerek yemiyor. İstisnalar hariç tabi… bu ara bir kaç akşam ateşlendi, sonrasinda iştahida tamamen kapandi. Ağzını açamiyorum bile. Zorlada yedirip psikolojisini kötü etkilemek istemiyorum ama aç olmasida üzüyor. Hadi bana yardimci olun lütfen kafayi yemek üzereyim çünkü