Dyg_snsl benim bebeğim 40 günlükken biz yüksek ateşle gitmiştik hastaneye idrar yolu enfeksiyonuymuş ateş çıkınca böbreğe ulaşmış oluyormuş. Ateşine dikkat et ve bir an önce ilerlemeden idrar ver ben şuan sürekli korkuyorum tekrar olur diye bir an önce sünnet ettireceğiz