Bebeğim tam 1 yaşında. Ancak henüz kelimesi yok. Göz teması, komut alma, ismine bakma, işaret parmağı kullanımı vs. bunlarda herhangi bir sıkıntımız yok. Doktorumuz 1 ay içinde kelimesi olmazsa gelişim ile ilgili bir doktora yönlendireceğini söyledi. Merak ettiğim var mı böyle bebisler ne zaman konuştular birden mi açıldılar? Bu durumda olup terapiste yönlendirilen oldu mu yoksa 18 ay mı beklendi?