ikizlerinannesi2985 Renesmee 3.ayın ortalarında 4.ay atağına bir girdi Allah yarabbi! Hiç birşey eskisi gibi değil artık😢
Canan_sezer Hemde 3ay 16 günden sesleniyorum ümitlenmeuin değişen bişey yok aksine herşeyi anlamaya başlıyorlar daha hareketli oluyorlar ve gündüz uyumuuorlar🤪🤪🤪🤪ama bi hareketler sesler gülücükler Allah um deliriyorum
Renesmee Canan_sezer ya en azından evimin işini yapabilecek miyim diğer türlü hep kucağımda uyumak istiyor bırakınca ağlıyor 😂 şöyle bırakayım kendi kendine oynasın istiyorum olmuyor mu öyle 😅
Dragon2018 Pasa27 Gazimiza iyi gelen şey zaman oldu 4.ayla birlikte bitti cnm ama damla olarak soruyorsan biogala ve sab simplex kullandık biogala devamlı kullanınca etkili hep aynı saatte
Canan_sezer Damlot bitiyor bende bş ara hiç bitmicek sanıyordum ama suanda ilac kullanmıyorum hiç gaz sorunumuzda gitti 3. Ayda
papatyaaaaa Renesmee valla kız bana da hep diyorfukar 3 aylık olsun sakinleşir vallahi büyüdükçe battık o derece şu an kucağımda gezdiriyoruz evin içinde kendimi yirtiyorum memnun olmuyor 🤣🤣🤣🤣🤣 afedersin ama g@tüm yırtıldı artık
Halimepolat Renesmee benim bebeğim 3 ay 12 günlük uykusu yeni düzene girdi gece 10 da yatıp sabah 8 gibi kalkıyor gece 1 veya 2 kez kalkıp süt içip yatıyor merak etmeyin bend geçtim o yoldan geçecek hepsi. 😊
B123A_ Renesmee 3 aylık bebegım ama gunduz uykusu denen bişey yok maalesef sadece benı babasını tanımaya kendını etrafını keşfetmeye başladı algıları daha açık oluyor.
Duygusuz Renesmee 3.ayıbgecti uyku düzeni mahvoldu atak dönemi ne gündüz ne gece hiç uyumuyor ve sürekli aglıyor 😭 becerilere gelince evet bişeyleri tutuyor cıngırak sallıyor farkında olmadan ama 😄 anne baba sesini ayırt edebiliyor basını biraz da olsa dik tutabiliyor
geldigelenanne Renesmee Valla moral.bozmak gibi olmasin 13 aylıkken düzene girmeye başladım suan 15 aylık ama doğduğundan beri gece gündüz ayrımı yapmaya özen gösterdim çok şükür hic karismadi. 3 ayda gulmeye başlıyor somurtkan şirinler 😁
Renesmee geldigelenanne gülme konusunda şimdiden doyuruyor bizi sıpam 😍 ama 7den itibaren tüm gün onu uyutmaya çalışmakla geçiyor, çok kısa uyku aralıkları 1 saat uyku 1 saat uyanık yarım saat tekrar uyutmaya çalış derken aşırı yoruluyorum 😞
Halimepolat Renesmee inşaallah sıkmayın kendinizi her bebek bir değil 🥰 çabuk büyüyorlar tadını çıkarın 🥰
B123A_ Renesmee gece uyuması önemli ama yanında bakacak kimsen yoksa gunduz uyusun da iş guç yapıyım diye gözune bakıyorsun 😄