53 günlük bebeğim var. Gerek emzirmeyle gerek uykuya ilgili ne araştırsam hep 3.ayda düzene girer, 3.ayda şunu öğrenir bunu öğrenir, 3.ayda şu beceriyi kazanır vs vs cevaplar karşıma çıkıyor. Merakla bekliyorum 3.ayda böyle mi oluyor gerçekten neler değişiyor? tecrübeli anneler sizdeyiz 😌