Kızlar kilo konusundan muzdarip bir anneyim🙄bebeğim 21 aylık kilosu 9,800 Ve 10 kilo arası gidip geliyo 18.ay kontrol ünde de 9.800 böyleydi.Zayıf bünye olarak da minyon.34 haftalık 2500 prematüre doğdu 25 gün yenidoğan yoğun bakım da kaldı.hastanede kilo kaybı yaşadı 2200 e düştü.Üstelik alerjik yumurta süt süt ürünü tavuk eti buğday gibi bir çok şeyi tüketemiyor.İştahı da duruma göre değişiyor.Benim yedirmemi istemiyor🤷♀️Zaten sınırlı yedikleri böyle olmasına üzülüyorum.Çevremde gören hep zayıf bu bilmem ne diyor.Üstelik sağlık ocağındaki hemşire de zayıf gelişimi diyor.Erken doğdu dememe rağmen artık ona bakmıyoruz demişti.Anne olarak kendimi kötü hissediyorum.Yemesi için uğraşıyorum.Düzenli bi yemesi yok malesef🥺Bilmiyorum benim gibi olan var mı nasıl kilo aldırabilirim önerileriniz varmı tükendim artık zayıf zayıf laflarından🥺Sağlıklı olması önemli tabi ama annelik duygusu üzülüyo insan🤷♀️