Yusufali06 Merhaba anneler sadece anne sütüyle beslenen bebişlerinizin kakası nasıl? Benim oğlumun renginde sıkıntı yok ama cıvık geliyor hep, bezin içinde su gibi kayıyor sanki normal mi acaba 🤷♀️
Hayalims Yusufali06 bizimde öyle canım sarı ve cıvık kötü koku kan mukus görmediğin sürece sıkıntı yok
Nurish Yusufali06 benim kızımın kakasıda öyle aynı şekilde benim annemde bu bebek hep ishal diyor 😂😂 ah bu Anneler 🥰
Yusufali06 Hayalims bende normal diye biliyorum ama annem sürekli çok cıvık deyince sorayım ddm teşekkür ederim 🌸
1994a_ Hayalims benimde bugün bebegim çok yaptı bezinden dışarı çıkmış su gibi sarı meme + mama gidiyorum ben acaba mama mı yaptı ki diye düşündüm normal mi
[silindi] Nurish benim bebeğimin de öyle anneme bu bebek ishal oluyor dedim yok ishal değil dedi içim rahatladı bu posttu da görünce 😄😄
Semrakrbck Benim oğlumun idrarında kan gibi hafif kırmızı geldi dünden beride kaka yapmadı bu neyden acaba 3 günlük bu arada
Symayldrm Semrakrbck aynı sorunu 3 4 günlükken bizde yaşadık foto çekip doktoruna göstermiştim ama sorun değil kan değil Bi sıvı demişti adını unuttum. Korkma canım ama devam ederse Bi danış doktora. Kaka yapmaması da normal sadecee anne sütü alan bebekler de 7 güne kadar sıkıntı yok diyorlar
mom5643 Semrakrbck oğlumdada olmuştu yedi güne kadar normal demişti doktorumuz o idrardaki kan için hatta Kız bebeklerinde biraz daha uzun süre bile gelebilir anneden geçen hormonlardan dolayı oluyor demişti.
zynn Semrakrbck Onlar üre kristalleri, bebek tam doymadiginds oluşuyor demişti doktor. Biz de o zaman 4 gunluktuk sarılık için gitmiştik. Mama+meme gidince düzeldi. İlk günler sütüm azdı
srpgnr Yusufali06 kızım 46 günlük son iki gündür kakası cıvık sarı ve biraz kokuyor endişelenmeli miyim
zynn Semrakrbck kakayi 1 haftaya kadar yapmayabilir diyorlar. Sizinki yenidoğan bir de. Cisli bezi takip etmelisiniz öncelikle.