Burcin146 Canım anneler merhaba,23 günlük oğlum emerken birden ağlamaya başlıyor,kızarıyor neden acaba
meyaski Burcin146 Benimki de böyle. Bir de cekistiriyor. Gazi var diye düşünerek çıkarıyorum gazını bazen normale dönüyor, bazen de devam ediyor. Anlamadım ben de sebebini. Benimki de 18 günlük.
Socialmom0 Burcin146 gaz canim bizde bir ay olduk aynı şeyleri yaşadık her emzirmeden sonra gazını çıkar ev ek damla kullan iyi gelecektir
Yasemin38 Burcin146 gaz sancısındandır yemeklerinizde kimyon kullanabilirsiniz. Anasonlu bitki çayı kullanabilirsiniz çörek otunu kaynatıp içebilirsiniz