Kızlar oğlum 16 aylık bağırsak tıkanması yüzünden geçen ay 8 kiloya kadar indi şimdi çok şükür iyi raporlu mama kullanıyor kilosu iyi oldu ama mamayı açtıktan sonra birazını içip gerisini kutuya geri koyup dolaba bıraktım dün ama şimdede vermeye korkuyorum bişey olur mı diye dışarda açık kalırsa 2 saat sonra mama katı bi hal alıyor dün dolaba bıraktım bişey olmamış ama içirmedim de ne olur ne olmaz içilirsem bişey olur mu bilgisi olanlar🙏🙏