Goktugunannesi07 Kızlar bebeğim 4.5 kilo 55 cm 41 günlük. 0 3 ay mı 3 6 ay mı almalıyım. Lcwaikiki nin bebek giyim kalıpları nasıl acaba?
mombeto Goktugunannesi07 alacağını kıyafetin ölçülerine bakmanızı öneririm. Yani boyu vs yazıyor. Ben tam ayına göre alıyorum lc waikikden büyük alırsam baya büyük oluyor. Ama siz yine de o kilosuna boyuna göre inceleyin
Teemo07 Goktugunannesi07 maalesef cok kucuk. 0-3 ay aldım 56-62 cm Oglym 5 kilo, 56 cm Çok küçük oldu altı. Ama cıtcıtlı body ler tam oldu.
Cck Goktugunannesi07 model model kalıp değişiyor kızım 16 aylık bazı 12-18 tam oluyor bazen küçük geliyor 18-24 alıyorum
Prensannesiyimm Goktugunannesi07 size nasıl olur bilmiyorum canım ama ben hep tam alıyorum tam oluyor ölçüsü
basakgolbasi Küçük veya dar geldiği için değilde biraz daha rahat olsun diye her zaman 1 beden büyük alıyorum