Bebeğim 11 aylık emeklemiyo ama sürekli ayakta ellerinden tutup gezdiriyoruz.Dünden beri kendini bırakıp iki üç adım bana doğru geliyo.Bugün daha da arttırdı sürekli kendini bırakıp yürümeye çalışıyo.Böyle olunca ne zaman yürümeye başlıyorlar acaba 🐣