Gamzeblg Evde çok nadir kullandım evde sevmedi sıkıldı ama 2 aylıktan beri dışarıda çok kullandım bence büyük kolaylık kanguru, bebeğim 7.5 aylık kullanıyorum hala.Çok seviyor uyuya kalıyor yürüyüşe çıktığımız zaman .Yenidoğan aparatı olan bir modeldi benimki.Ergonomik olanlardan alırsanız rahatlıkla kullanırsınız benim gibi 😇