hilaliii Abim için test verdik ama ne zaman çıkacağını sormamışlar 18. 00 gibi verdiler ne zaman çıkar bilgisi olan var mı
elmaliturtam hilaliii en geç 7 / 8 saate çıkıyor benim ilk verdiğim test 7 saat sonra çıktı ikincisi 4 saat sonra. İnşallah sonucu negatif çıkarda. Geçmiş olsun
dios_gokta hilaliii sabah a kadar cıkıyor canım bende aksam ustu vermiştim sabah cıkmıstı e nabızdan takıp etsin
anakraliceee @hilaliii canim geçmiş olsun ben öğlen 1 de vermiştim 6 da çıkmıştı.kayinvalidem 9 da cermisti aksam gece 1 de çıkmıştı