Nasıl tarif ederim bilmiyorum bugün kızım oynarken uzanırken gün içinde hep haaah diye yani korkarsınız ya hah diye nefes alır ses çıkartırsınız o şekilde yapıyor . Eşim ağzından nefes almayı öğrenmiş olabilir mi acaba diyor bebekler burundan nefes alırda yani anlatabilmişimdir umarım derin nefes alır gibi yapıyor burnu tıkalıydı onu temizledik . Bazen emerken boğazına kaçıyor ondan korkuyorum onunla ilgili bir şey olabilir mi sizce 😔5 aylık oldu .