Arkadaşlar iyi akşamlar 1 yaşına yeni girdi kızım hemen hemen 1 aydır yürüyor ama sağ ayağını çok içe basıyor normal olduğu yazıyor heryerde ve fizik tedavi teknikeri ablam var videosunu gönderdim fizyoterapist arkadaşına gönderdi normal demiş ama benim canımı sıkıyor öyle yürümesi l.varmi öyle yürüyüpte bebeği düzelen ☹