Prensesannesi43 Deryadeniz12 prima ve molfix kullandım ikiside iyi ama molfix biraz kaba duruyo çok kabarık kıyafetlerde çok kötü duruyo bi kere ise dimi dahada sisiyo zıbın bağlayamiyordum başka sorun yoktu onun icin prima ya geçtim super
Medusafer Deryadeniz12 prima premium care kulot bez kullanıyorum çok memnunum birkaç kez sleepy denedim anında pişik oldu ve primanin yanında hiç güzel bir bez değil sleepy
nurelem Deryadeniz12 hepsini demedim çok taşırdı, şimdi bi tavsiye üzerine A101 deb aldım o iyi geldi taşırma vs hiç yapmadı
Deryadeniz12 Durucugunannesi Primanin da yapıştırma bandı var mı Molfix gibi hani bezi çöpe atarken yapıştırıyoruz ya