HiraNurveAnnesiii Kızlar bundan 2 yıl önce dizim de kis olduğu için ameliyat oldum,şimdiye kadar hiçbir ağrım yoktu ama dünden beri bacağım dayanılmıcak şekilde ağrıyor ,halsizlik var kas gevşetici atabilirmiyim ki ? Ölücek gibiyim ya 😖