Kızlar bebeğim 2 ay 18 günluk 2. Aya kadar biberonla beslendi. 2. Ayda zorla memeyi tuttu silikon uçla sonra doktor kontrolünde 20 günde 140 Gr almış mama takviyesi yap dedi. Önceden mama veriyordum emmmeye başlayınca aglamadi huzursuz da degildi. Aç kalmıyor diye düşündüm. Ama şuan biberonu istemiyor mamayı veremiyorum kaşıkla da almıyor. Resmen biberon reddi yaşıyoruz dün hiç düzgün beslenmesi bazen emiyo bazen emmiyor uyuyakaliyo memede ne yapacağımı şaşırdım. Biberonu sevdirmek için fikri olan ya da böyle bir durum yaşayan var mı. 12. Atak haftası yaklaşıyor ondan mı böyle bilemedim