Fasulye12 Merhabalar, ek gıdaya başladım su olarak da hazır suyu kaynatıp soğutuyorum bebeğim içiyor ama tadı bi tuhaf oluyor . Sizin de öyle mi?
Yagmur46 Canım bize doktorumuz hazır su kullan dedi,su kaynatılıp soğuyunca içindeki mineraller de ölüyor dedi. O yüzden ben hiç o şekilde vermedim hep hazır su içti kızım
Fasulye12 Yagmur46 bize doktorumuz bir şey demedi ama kimi yorumlarda böyle geçtği için öyle veriyordum da teşekkürlerrr😌