Bursa97 ilk başta anneler heves ediyor herşeyin doğalı olsun diye ama günümüz şartlarında herşeyin en dogalina rastlamak ve bulmak zor. Misal çiftlikten süt aldım oğluma yoğurt yapmak için ama öğrendim ki inekler daha verimli süt versin diye ineğe süt yemi veriyorlar ilaç veriyorlarmis yani ineğin bile doğalı kalmamış. Benim oğlum 4 yaşında paketli çikolatalari kaciramiyorum ondan küçükken yemeselerde biraz büyüyünce mutlaka bulup yiyorlar. Aman şunu vermeyeyim, aman şunu yemesin, aman şu çok zararlı, derken bir yere kadar kontrolü sağlayıp bir yerden sonra kontrolü saglayamiyorsunuz. Size katılıyorum