mamayı sadece gece ve sabah 8de ilk öğün olarak alıyor
sabah 10da kahvaltı; bazen omlet ama çoğu zaman yumurta, pekmez, lor, peynir altı suyu, bebe bisküvisi şeklinde kahvaltı
1de çorba
3.30da irmikli veya yulaflı meyve; şu sıralar şeftalı ve kayısı
6da muzlu yoğurt
9da kaşık maması
- aydan beri bu şekilde öğünlerimiz, 11 aylık suan
anne sütü almadığı için gündüz tamamen ek gıdayla gidiyor bizim